27 Mayıs 2007 Pazar

Nişantaşı meydanında güneş parlıyor

Güzel ve güneşli bir Nişantaşı sabahında MTV Türkiye'den Esra Oflaz.

Bu pasaj Şamdan Plus için yaptığım röpörtajdan alınmıştır:
"Yaratıcı ve neşeli bir kişilik, aynı zamanda gerçek bir stil sahibi. Bugün stilinin doruk noktasında gözüküyor ve kemerine kesinlikle hayran kaldık. Gömleğinin rengi ve kalıbı çok şık. Her ne kadar giymemiş olsa da ceketi de merak ediyorum. Gorebildiğim kadarıyla ayakkabıları ile adeta cennetten inmiş gibi bir uyum sağlamış. Sıcakkanlı kişiliğine uygun, heyecan verici bir tarz!"

3 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

Bu bayan hakikaten çok cana yakın ve içten bir poz vermiş. Klasik bir iş kıyafeti. Kurallara uyan ama aynı zamanda rahat.

Volkan Alabaz dedi ki...

Selamlar ben Almanya'dan Volkan Alabaz.Tam 6yıl İstanbul'da yaşamış bir Antalyalı olarak blogunuzda ki aktarım biçiminiz beni çok etkiledi çünkü ben burda Türk insanının ne kadar moder çizgiler taşıdığını anlatmakta zorlanıyorum bana bile inanmıyorlar Türk olduğuma iyice gözleri korkmuş durumdalar.Ben Dortmund devlet tiyatrolarında oyuncuyum ve burada master yapıyorum ayrıca ve artık kendimizi Alman arkadaşlarıma anlatmaktan biraz olsun yoruldum ve müsade ederseniz volkanalabaz.com adresimde sizin ana sayfanızda ki bazı çekilmiş fotoğrafları sitenizin linkini vererek moder Türkiyeden örnekler başlığı altında almanca olarak yayınlamak istiyorum.Sormadan yapmak istemedim saygı ve sevgiler İstanbulu özlemiş bir insan :)

on the run* dedi ki...

merhaba, uzakta yaşayan biri olarak, istanbul'dan stil ayrıntılarını blogunuzdan severek takip ettiğimi söylemek isterim.